neděle 13. září 2015

Přesun blogu z Blog.cz

Vzhledem k omezeným možnostem na blog.cz jsem se rozhodl přesunout překlady sem na blogspot

Překlad prvního dílu byl přesunut v původní formě, jen rozdělené kapitoly byly spojeny.

Vzhled stránek jsem prozatím zachoval víceméně stejný, ono to ostatně není u překladů to hlavní :-)

Současně začínám překládat druhý díl - snad nejpozději do konce roku by měl být hotový.

Pokud budete mít dotaz, připomínku nebo cokoliv jiného, tak mi určitě napište. K dispozici je buď formulář v pravém menu dole nebo použijte přímo můj email shinobucz@gmail.com

Přeji příjemné počtení :-)

3 komentáře:

  1. Jé, gratuluji k přesunu a přeji hodně štěstí s dalším překladem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík moc :-) Snad se to zase rozjede, když jsem s tím tak dlouho váhal...

      Vymazat