pátek 11. září 2015

Prolog - TT 1.díl

…Počkat.
Když jsem se ráno probudil, byl jsem celý ztuhlý.
Otevřel jsem oči a vedle mě tiše dřímala neznámá dívka.
Dlouhé, zářivé, blond vlasy.
Světlá, bílá kůže.
Dlouhé řasy.
Možná to bylo vinou její nahoty, ale dívčina bělostná ramena vypadala svůdně.

Klouzal jsem zrakem dolů po jejím těle, až se mi pohled zastavil na obrysu velkých, měkce vypadajících prsou.
Ležela na zádech a já jsem jsem mezi jejími ňadry viděl hluboké údolí, které před mýma očima halila jen tenká pokrývka.
Při každém tichém nádechu drobnými, lehce pootevřenými rty se její smyslné poprsí mírně zachvělo.
Když se pohnula a vydechla: "Umm..." prsa se zatřásla.
Mým očím se naskytnul dechberoucí pohled, ale...nebyl to sen?
Abych se ujistil, posadil jsem se na postel a dloubnul se do tváře.
Bolelo to.
Takže to nebyl sen.

Pokračování...

Žádné komentáře:

Okomentovat